Consultant asigurări

Oraș : Bucuresti
Departament / industrie : Asigurari
Tip angajare : Full time
Salariu : 4000 lei

Candidatul ideal:

  • Experienta in domeniul vanzarilor de asigurari - OBLIGATORIU!
  • Studii superioare/medii
  • O buna capacitate de comunicare, atentie deosebita la detalii si orientare comerciala;
  • Abilitati individuale: seriozitate, perseverenta, corectitudine, spirit de observatie, flexibilitate;
  • Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
  • Operare PC – Microsoft Office;
  • Cod RAF valid - reprezinta un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B;

Descrierea job-ului:

  • Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti,
  • Prospectarea pietei si identificarea clientilor potentiali;
  • Propunerea strategiilor de atragere a clientilor,
  • Intocmirea rapoartelor privind situatia vanzarilor,

 

Ce oferim?

  • Contract individual de munca (salariu fix)
  • Sistem de salarizare care recompenseaza performanta (bonusuri lunare)
  • Instrumente tehnologice pentru lucru – telefon mobil, laptop, etc;
  • Autoturism de serviciu pentru intalniri cu clientii existenti cat si cu clientii noi;
  • Pachet de beneficii competitive (tichete cadou, prime, asigurare medicala etc),
  • Lucrul intr-o echipa profesionista cu experienta vasta in domeniu, de 5 ani lider national in piata de profil.
  • Acces la cursuri de perfectionare pe produse de asigurare si dezvoltare profesionala si personala.
  • Program de lucru fix 09:00 – 17:30 (L-V);